014 Desembre 2012

014. Desembre 2012

CAP

si no veus correctament aquest correu clica aquí

BUTLLETÍ 14_ DESEMBRE 2012

EDITORIAL LA UPC ARA MATEIX: beques, diners, futur

FRANJA

_ Re-estructuració de la UPC: bo o dolent?
_ upc?? Aquest dilluns 17 de desembre el Consell de Govern de la UPC ha aprovat un document encaminat a "racionalitzar".
Què acabarà passant és incert. El què sí se sap és que avui comencen a treballar unes comissions que tenen com a objectiu:

- Única escola d'Enginyeria a Terrassa
- Única escola de Telecos i aeroespecial
- Única escola d'Arquitectura
- Reformulació de la FNB i l' EPSEM

Eleccions totals al Claustre
CU: Claustre Universitari antiga
El proper 20 de febrer es celebraran les eleccions que renovaran totalment el Claustre Universitari de la UPC. Aquesta renovació extraordinària és deguda a l'aprovació del nou Estatut de la UPC. Es formarà un nou claustre d'acord amb aquest nou text.

L'estudiantat hi tenim 67 places distribuïdes pels 16 centres de la UPC. TU t'hi pots presentar! Et pots informar a la teva delegació d'estudiants o per la web oficial.
Ser membre del Claustre et converteix també en membre del Consell de l'Estudiantat, màxim òrgan de representació estudiantil a la UPC.

Et calen les Llengües!
Si fas grau, saps que no podràs acabar la carrera si no acredites nivell en una tercera llengua?
Per aconseguir-ho la UPC preveu 4 vies:
- Aprovar 9 ECTS o més en 3a llengua
- Elaborar i defensar TFG en 3a llengua
- Aprovar 9 ECTS o més a l'estranger
- Acreditar un títol d'idiomes homologables

Ara bé, cal que t'asseguris quines d'aquestes vies oficials de la UPC reconeix la teva escola o facultat, i de quina manera.

No perdis el temps i posa't al dia amb l'anglès, francès, alemany, italià ...

Sabies que la UPC disposa d'un Servei de Llengua i Terminologia amb molts serveis com la coordinació de cursos d'idiomes?

Beques d'Aprenentatge: situació crítica
Beques aprenantatge
Les beques d'aprenentatge (Delegacions, CdE, biblioteques, mobilitat i docència) tenen un futur del tot incert. Ara com ara, no es renoven a partir del gener.
Això és greu ja que els becaris fan un tasca molt important i sense ells les oficines de mobilitat i biblioteques tindran mancances. I també DESARMARAN TOT EL SISTEMA DE REPRESENTACIÓ ESTUDIANTIL.

Amb aquesta retallada l'Estudiantat es converteix en l'únic sector de la UPC que els seu sistema de representació es queda sense suport econòmic. El PDI i el PAS continuen tenint la seva estructura de representació remunerada.

Obertura durant les festes de Biblioteques i Sales d'estudi
cua biblioteques

LA UPC "TANCA" del 22 de desembre al 6 de gener

Les biblioteques veuen molt reduït el seu horari d'obertura durant el període nadalenc respecte altres anys, però tindràn uns serveis mínims complementats amb sales d'estudi.

BRGF (9-14:30h): 27, 28, 31, 2, 3 i 4

Sala d'estudis CN: cada dia de 8-24h
Sala Àgora, CN (14-20h): 2, 3, 4. (9-20h) 5 i 6

Altres Sales d'estudi i biblioteques d'escoles o facultats segons hàgiu acordat.

Altres notícies:

_ Estàs rebent aquest butlletí de manera automàtica ja que ets estudiant o estudianta de la UPC.
Si t'has perdut algun butlletí, pots visitar la zona d'antics butlletins en la web de Consell de l'Estudiantat.

Segueix-nos a ... FACEBOOK TWITTER