Convocatòria d'Ajuts per a Projectes

La convocatòria d'ajuts del Consell de l'Estudiantat (CdE) per a projectes està destinada a totes les delegacions d’estudiants de la UPC, les associacions d’estudiants de la UPC i grups d’estudiants amb matrícula en vigor en estudis oficials de la UPC que vulguin organitzar projectes culturals i/o educatius que fomentin la vida universitària de la UPC.

Novetat!! Resolució de la convocatòria d'Ajuts per a Projectes del CdE:

La presentació de la justificació dels ajuts (factures i tiquets originals) és fins el dia 30 de setembre. Els sol·licitants rebreu un mail amb les instruccions per presentar la documentació. En cas de dubte, adreceu-vos a .

Ets membre d'una associació o delegació de la UPC o sou un grup d'estudiants amb ganes de fer coses? Tens una idea al cap per a un projecte i necessites finançament? Participa a la Convocatòria d'Ajuts per a Projectes del Consell de l'Estudiantat de la UPC i el podràs aconseguir.

Ja s'ha obert el període de sol·licitud de les CAP d'aquest 2016. Llegeix les bases abans d'omplir el formulari sol·licitud.Si tens cap dubte, et pots dirigir a nosaltres o preguntar a la teva delegació d'estudiants.

CAP 2016

• Es podran presentar les sol·licituds fins al proper diumenge 1 de maig

• En el cas de ser beneficiaris d'un ajut haureu de justificar-lo abans del 30 de setembre