Inici del procés electoral per cobrir vacants al claustre

Avui dia 20 de setembre de 2011 s'inicia el procés electoral d'eleccions per a l’actualització anual de representats de l’estudiantat al Claustre Universitari i altres vacant 2011, amb la publicació del cens provisional.
Inici del procés electoral per cobrir vacants al claustre
Per tal de cobrir les vacants al claustre universitari s'ha convocat un procés electoral que s'inicia avui, amb la publicació del cens provisional.

La jornada electoral serà el dia 24 d’octubre de 2011 i es podrà exercir el dret de vot de 10 a 18 hores ininterrompudament. A petició dels òrgans de representació estudiantil, l'estudiantat votarà per sistema tradicional (paper) a les urnes habilitades a cada districte electoral.

És important:

• compravar si ets al cens (si per error no hi ets, comunica-ho al teu secretari acadèmic abans del dia 26/09 a les 12h)
  • si vols formar part del Claustre Universitari i del Consell de l'Estudiantat, presenta't candidat (abans del 04/10 a les 12h)
  • del 15 al 22 d'octubre, fes la teva campanya electoral
  • el da 24 de octubre VOTA

Un cop acabades les eleccions, el claustre votarà els estatuts de la UPC i el pla de viabilitat econòmica de la UPC. Presenta't candidat, PARTICIPA i VOTA!!

Per què cal VOTAR??

• si no votes, no podràs triar qui et representa davant els òrgans de govern ni passar a formar part del CdE
  • si no votes, ens trauran pes a les properes eleccions a rector
  • si no votes, els representants perden la legitimat que necessiten per fer la seva tasca i defensar-te